Un petit regal per a un gran grup

dimecres, 17 de juny del 2015


Diuen que envoltar-se de bona gent sempre és un bon pla, i jo ho faig sempre que puc. Això és el que vaig fer dijous passat a La taverna d'en Pou, on vam fer el berenar de final de curs amb els dos grups de gimnàstica per a adults dels que sóc monitora. Grups amb els que gaudeixo d'allò més durant l'activitat, activitat que ens permet mobilitzar gran part de les articulacions del cos i tonificar de manera suau la musculatura, alhora que juguem, riem, ens relacionem i ens ho passem molt bé.

Gairebé totes són àvies, i jo, que he crescut sense àvies, les he adoptades com a tals, encara que n'hi hagi moltes que no tenen edat suficient per ser àvies meves... Se suposa que sóc jo qui les ha de cuidar, i ho faig tan bé com sé, però elles també em cuiden molt a mi. És per això que fa molt temps que rumio com fer-los algun detallet. Fins ara no se m'havia ocorregut el què, però al començar a treballar amb argila polimèrica va sorgir la inspiració: els faria un detall amb la seva inicial per posar en un clauer o allà on volguessin.


Em vaig iniciar en l'argila polimèrica amb la marca Fimo, però a la segona compra que he fet, m'he decantat per la marca Premo de Sculpey, i haig de dir que m'agrada més el tacte, el modelatge i l'acabat d'aquesta última.

Per al detall vaig utilitzar Premo accents de color blanc translúcid i blanc granit. I també vaig utilitzar Fimo líquid, per unir les dues peces, i laca d'ungles per decorar les inicials. Finalment hi vaig afegir un cordonet de fil rústic natural perquè el puguin penjar on vulguin.

I també vaig preparar uns paquetets amb paper craft natural...

embalatge paper craft

S'ha de dir que vam berenar molt bé i que vam passar una molt bona estona juntes. Al final no podia faltar la foto de grup, encara que n'hi falten un parell que havien de marxar aviat...


Abans de marxar ja n'hi havia moltes que li havien trobat ubicació al detallet...


Cada any, el dia de santa Montse pensen en mi, em fan un regal i ho celebrem juntes. Aquesta foto és del dia del meu sant d'aquest curs 14/15.

Com podeu veure ens ho passem molt bé i, com que me les estimo molt, els he volgut dedicar aquesta entrada, perquè comproveu que realment m'envolto de bona gent.

Fins aviat






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari