Amigurumis: La meva Petita Rínxols

dilluns, 14 de novembre del 2016




Us vull presentar la meva Petita Rínxols. Meva, perquè és de creació pròpia. Petita, perquè, tot i el gran volum del seu cabell, és més aviat petitona. I el perquè de Rínxols és evident. Es tracta d'una nina de ganxet (la primera que faig sense seguir un patró determinat) o amigurumi.


 


Excepte la part de la melena, a la que he dedicat força hores, no és una nina molt elaborada. La vaig començar a teixir perquè vaig veure un cabell d'aquest estil i em va agradar molt. Com que es tractava de provar de fer el cabell i veure com quedava, no em vaig escarrassar massa en la resta de la nina, tot i que el resultat final, amb aquesta melena tant poderosa, m'encanta.




Tal com podeu observar a les fotos, el cap és rodó i el cos en forma d'ou, els braços i les cames són de corda i les mans i els peus són petites boles rematades amb un volant, per fugir una mica de tanta simplicitat. A la cara, només ulls.

Pel que fa al cabell, aquest és el patró que he utilitzat:

Punts utilitzats:
  • Cad. - Cadena
  • PB - Punt baix
  • PM - Punt mig
  • PA - Punt alt


Cabell

- Començo teixint 22 cad.
- Faig 2PA a la tercera cad.
- Faig 3PA a cada una de les 18 cad. següents.
- A la última cad. hi faig 1PA, 1PM i 1PB.

Ara ja tinc el primer bucle fet i només em falta unir-lo al cap amb 1PB (he començat per la part del clatell), fer 2PB més cap a un costat i tornar a iniciar amb les 22 cad. per fer el segon bucle. I així fins a tenir la línia més baixa completada, moment en que faig els PB d'unió al cap en diagonal, per anar pujant.

Es pot variar la llargada dels bucles augmentant el nombre de cadenes inicials. També es pot fer la melena menys atapeïda augmentant la distància entre un bucle i el següent, o entre les línies de bucles.





Desitjo que us hagi agradat i m'emociona rebre els vostres comentaris. És per això que sempre intento contestar-los. Us podeu subscriure o fer-vos seguidores del bloc a la columna lateral.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari