Caixa de fusta decorada amb decoupage

dilluns, 21 de novembre del 2016




Avui us vull ensenyar una caixa de fusta que vaig decorar ja fa un temps. Ho vaig fer amb la tècnica del decoupage per a l'exterior i la de l'scrapbook per a l'interior. Va ser un regal d'aniversari per a la meva cunyada Carla, de part del meu germà.





La pintura que vaig utilitzar és la Chalky look de Fleur, una primera capa amb color dove grey i una segona capa amb color babydoll silk. Un cop seca la segona capa, vaig fer-hi un decapat amb paper d'escatar, insistint a les cantonades i cantells. 

El decoupage el vaig fer amb un paper d'arròs d'estil vintage i tons rosats i lilosos, en el que trobem com a elements centrals els números i les busques d'un rellotge, i també una papallona i diverses flors.




Per la part interior, vaig decorar amb paper d'scrapbook el fons de la caixa i també l'interior de la tapa, on vaig recrear una escena amb fades, amb segells i tinta negra.





En els laterals, el nom de la Carla i la data.

Espero que us hagi agradat,





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari