Caixa decorada: caixa de lectura personalitzada per a la Roser del "Perxe"

dilluns, 11 d’abril del 2016




La lectura és una de les meves passions, m'encanta entrar en els diferents mons que els llibres m'ofereixen, viure les vides que posen al meu abast i compartir experiències i emocions amb els personatges que hi apareixen.

Al Priorat (Catalunya) hi ha el Perxe, una casa que a més a més d'allotjament, també ofereix diferents activitats relacionades amb la literatura i el vi a través del Centre Quim Soler, una associació cultural que recull el fons de l'escriptor Quim Soler i vol fomentar l'estudi i la difusió de la seva obra. Es tracta d'un lloc que tinc pendent d'anar, però al que ja han anat vàries vegades dues amigues meves.


La última vegada que hi van anar era l'aniversari de la Roser, que és qui porta el negoci, i amb qui són amigues des de la seva primera estada. Li van voler fer un regal personalitzat i em van demanar que li decorés una caixa de lectura.

Com que es tracta d'una voraç lectora, la caixa és relativament gran (38x28x15cm). Està decorada amb decoupage a la part frontal, a la part interior i també a la part posterior. A la part frontal també hi ha el nom de Roser, amb lletres de fusta pintades i sobre una base de tela d'un estampat molt suau. I a la part posterior, la data.






Als laterals està decorada amb transferències, el nom de Perxe als dos costats i la imatge de Quim Soler en un i un dibuix de la casa a l'altre.






A més a més, la caixa incorpora uns punts de llibre amb boniques frases literàries, un cartell de "no molestar, estic llegint" per a penjar al pom de la porta, un bloc de notes decorat i un saquet amb llapis, goma i maquineta per a les anotacions durant la lectura.





No sé si a vosaltres us agradarà, però a mi m'encanta!!!
Fins aviat!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari