Recull d'alguns dels primers amigurumis que vaig fer

dimecres, 27 de gener del 2016



Torno a publicar al bloc després d'una temporada sense fer-ho, espero recuperar el ritme una altra vegada i presentar-vos nous treballs amb assiduïtat, i ho faig amb un recull d'alguns dels primers amigurumis que vaig fer quan em vaig aficionar a fer ganxet.


Estan tots fets a partir d'un patró trobat a la xarxa, gratuït en tots els casos.

El primer amigurumi que vaig fer va ser aquest mussol:

Clica per accedir al patró original

Aquest conill amb un aspecte una mica alienígena em va agradar molt:

Clica per accedir al patró original

Abans de crear el meu drac amb patró propi (el podeu veure aquí) vaig fer aquest:

Clica per accedir al patró original

I aquí teniu un gat molt simpàtic:

Clica per accedir al patró original

I també aquesta girafa, que m'encanta:

Clica per accedir al patró original

Fer amigurumis és una cosa que m'agrada molt i a la xarxa se'n poden trobar moltíssims, n'hi ha per a tots els gustos, només cal buscar una mica. De ben segur aquests no seran els últims que us mostri i espero que algun sigui de creació pròpia...

Fins aviat!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari