Cabassos decorats a mà.

dimecres, 24 de juny del 2015


Hola a família!!

Una setmana més torno a ser aquí. Aquesta setmana us vull mostrar uns quants cabassos que he "tunejat". Un l'havia vist a la fira Handmade Festival de Barcelona i me'n vaig enamorar. Em vaig prometre a mi mateixa que el faria. Els altres són de collita pròpia, i peticions de les persones que me'ls van encarregar.

Idea Hand made festival


El meu fort no és el dibuix, però tenia ganes de pintar-los a mà. Em vaig decidir el dia que vaig llegir una frase al facebook, que deia: "si escoltes una veu al teu interior que diu que no pots pintar, PINTA! I aquesta veu callarà" de Vincent Van Gogh.

Pintats a ma




No vull dir que hagi sorgit de mi una gran pintora, ni de bon tros, el que vull dir, és que les meves limitacions no me les posarà el meu cervell!!! No em deixaria fer res... Prefereixo provar i descobrir fins on arribo, algunes vegades em sento satisfeta i altres no me'n en surto... Però em sento igual de satisfeta per haver-ho provat.




Tothom ha acabat content amb el seu cabàs i jo contenta de que així hagi estat.



La qüestió és que si voleu fer una cosa... doncs la feu, ho proveu. No deixeu que ningú us digui que no ho podeu fer i menys el vostre cervellet que està ple de les restriccions que ens han inculcat durant tota la vida.

Decoupage + pintura

Petons i fins aviaaaaaat!!!


2 comentaris:

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari