Un detall diferent

dijous, 11 de juny del 2015


Holaaaaa!!!!!!!!!

Què tal esteu?, espero que de meravella!!

Heu de fer algun regalet i no sabeu que fer? Voleu fer un detallet vosaltres mateixos i donar-li més valor i personalitat???

Aquest és el vostre post, seguiu llegint...!!!

Vaig anar a casa d'un amic a buscar una cosa i en una cantonada del jardí vaig trobar unes rajoles de cuina, d'aquelles blanques quadrades, i de seguida vaig saber que en faria uns posa-gots!!


En vaig agafar 8 per fer 2 jocs diferents. En els 4 primers he fet decoupage. Vaig triar els papers, uns amb notes musicals i els altres amb floretes.


El decoupage és una tècnica molt senzilla, es fa amb tovallons decorats, amb paper d'arròs i també es pot fer amb impressions amb foli. Tot i que no obtens el mateix resultat, de vegades et soluciona la falta de tovallons.

El paper es retalla i s'enganxa a la superfície triada amb una cola especial, si no en tens, pots fer servir cola blanca diluïda amb una mica d'aigua, que quedi una mica líquid però sense passar-se, si et passes, pots rectificar afegint cola. O sigui, que la falta de cola especial no és una excusa per no posar-t'hi. El paper l'enganxem del centre cap a fora, per evitar arrugues...tot i així sempre en queda alguna!!


Els altres 4 els vaig pintar amb pintura de pissarra o chalk paint... Em va fer gràcia poder-hi posar missatges o noms o.....vaja el que se m'ocorregués.

A la part de darrere, uns quadradets a les cantonades de goma eva, perquè no ratllin cap moble.


Fàcil, no?? I el resultat és aquest, uns posa-gots originals i personals, d'aquells detalls que agraden a tothom... o quasi!!







 









Us animeu a provar?? Espero que sí, i que gaudiu a l'hora de fer-los igual que faig jo!!

Un petonet a tothom i fins a la pròxima!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari