La meva primera exploding box

dilluns, 17 d’octubre del 2016




No fa massa la Rous va fer una exploding box per l'aniversari d'una amiga comuna. la Lourdes, i em va encatar, la vaig trobar genial! I coincidint que s'acostava l'aniversari d'una altra amiga meva i que havíem quedat per fer un sopar, vaig decidir fer-ne una jo. Estic súper contenta amb el resultat!!

L'Elena és una persona molt especial per a mi, i tot i que actualment no ens veiem gaire sovint, segueix sent un referent a la meva vida.

Un cop oberta la caixa, a l'interior hi apareix un pastís amb la seva corresponent espelma i es despleguen les pàgines decorades (3 per a cada lateral), efecte que dóna nom al projecte: exploding box.




Les pàgines superiors (les més interiors de la caixa) amb papers decorats, butxaques, etiquetes i pissarres...




Les pàgines intermitges amb papers decorats, pancartes amb frases vitals, llocs compartits, roba de saca i fotos...




I les pàgines inferiors (les que conformen l'exterior de la caixa) amb espais per a dedicatòries, blondes, frases i paraules, i etiquetes...




Fins ara havia combinat petits detalls d'scrap amb altres manualitats, però no havia fet res exclusivament d'scrap. Aquesta caixa és el meu primer treball fet amb scrapbook íntegrament, i ja tinc ganes de repetir.





A l'Elena també li va agradar molt, o sigui que l'alegria és doble.
Fins aviat!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari