La casa dels números

dijous, 28 de maig del 2015


Hola família, avui torno amb un projecte que em van proposar les professores de l'escola de la Clàudia.

Volien dues casetes de roba, on els nens farien una activitat. Em van donar algunes robes i jo vaig acabar de comprar el material que necessitava.

Aquella setmana vaig tenir la sort que la meva mare corria per casa i em va donar un cop de mà. Ella tota la vida ha cosit, així que els dubtes els vam solucionar juntes.

Una vegada decidit quina roba faríem servir per a cada part de la casa; les parets, la teulada, les portes, les finestres... vàrem agafar mides i la vàrem tallar. La vam omplir amb buata, per donar-li una mica de consistència.



Fer-la no té gaire secret, són tot línies molt rectes i no porta complicació, el més important és fixar les peces amb agulles perquè tot quedi al seu lloc.


La porta era d'una faldilla de pell que vaig reciclar i al cosir-la no em corria bé la roba i quedaven pinces i una part més llarga que l'altre, ho vaig solucionar posant un tros de foli entre la pata de la màquina de cosir i la roba, així la roba es va posar bé.


Per acabar-la hi vam posar uns velcros on les professores em van dir que els necessitaven, per enganxar els números i poder fer l'activitat.

Aquí us deixo unes fotos de la casa, ja a l'escola, amb la Clàudia fent de model i mostrant-nos com treballen amb la Casa dels números.










Vaig disfrutar molt fent-la i imaginant què hi farien...  Quan em van ensenyar el resultat d'allò que jo havia ajudat a crear, vaig quedar molt satisfeta amb la feina feta.

Moltes gràcies Cristina i Belem per la feina que feu amb els nens i nenes a l'escola, i ja sabeu... Demaneu, demaneu!!

Jo acabo per avui, espero que us hagi agradat la Casa dels números igual o més que a nosaltres.

FINS AVIAAAAT!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari