Com fer scrapbook i no morir en l'intent.

dimarts, 14 d’abril del 2015


Holaaaa, ja torno a ser aquí!!

Avui us vull explicar una mica la meva experiència amb l'scrapbook, com va ser que després de moltes voltes i de  voler-lo evitar, vaig caure a les seves mans i ja estic ben enganxada (de fet, sóc d'allò més fàcil amb les manualitats). No sóc cap professional, simplement faig el que em sorgeix. Som-hi doncs!!

Quan vaig començar a fer treballs manuals i mirava internet veia tantes coses xules, que pensava que mai podria fer coses com aquelles.

Ha passat el temps (no molt) però sí el suficient per veure-ho tot molt diferent. No es tracta de fer allò que veus, sinó de fer les teves pròpies coses xules, aquelles coses que t'inspiren i et fan sentir plè, així tot queda preciós.




Internet és enriquidor, està ple d'idees, però també pot ser frustrant. Veus tot allò i no tens ni una quarta part de les eines, i el pitjor... Tampoc ho pots comprar tot!!


Però no cal estressar-se!!!, agafes una idea d'aquí i un altra d'allà i et deixes anar, sense molta experiència pots crear coses úniques, fetes amb el cor i amb les mans.

L'scrapbook és una cosa que sempre m'havia cridat l'atenció i que em semblava impossible, pensava que necessitava molt material, sinó, no es podia fer.


No és així, es pot fer scrapbook-lowcost, per dir-ho d'alguna manera. Tots els que tenim fills, tenim per casa segells o plantilles amb abecedaris, colors, ceres, alguna cartolina, cola... La impressora de la llibreria si no en tenim a casa, i poques coses més, però, sobretot, imaginació i amor per allò que fas és el que necessites, la recepta perfecte.


El material que falta de mica en mica va arribant, deixes de comprar-te els pantalons que necessites per comprar-te alguna cosa per ampliar material. La penya que em veu cada dia deu pensar "on va aquesta sempre amb els mateixos pantalons"... El que no saben és que tinc... TROQUELADORA NOVAAAA!!!, si ho sabessin, entendrien perquè sóc tan feliç anant amb xandall!!

A més a més, per a mi és el millor anti-estrès, em relaxo i m'evadeixo de totes les preocupacions i mals de cap... Durant una estona estic en un altre món.


Una altra de les coses boniques de l'scrapbook, igual que de totes les manualitats, és que els més peques sempre estant apunt per posar-s'hi. A mi a vegades em costa una mica, perquè ho remenen tot, però poc a poc gaudeixo cada vegada més de compartir estones amb els meus fills (en aquest cas la Clàudia, la petita) i veure la gran creativitat que porten dins.


En aquestes fotos, podeu veure que amb poc material es pot fer molt. Vaig fer servir, fotocopies, cintes, botons i poca cosa més, conjuntament amb el decoupage i transferències. I el resultat per a mi és excel·lent.

Així que animeu-vos i proveu, hi acabareu enganxats!!

I aquí acabo per avui, encantada de poder compartir amb vosaltres i ens veiem dàquí quinze dies.



Fins aviat!!!


2 comentaris:

  1. Molt chulu rosa ets una artista. M'agrada tot el k fas es nota tota la il-lusio que hi posses. La emparenta de la mare va sortit.

    ResponElimina

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari