Reciclem. De granota a príncep.

dimecres, 29 d’abril del 2015


Hola, molt bones a tothom!!

Aquesta setmana m'he atrevit amb una fusta que em va donar l'Elena, una amiga que porta La vida, cafeteria i botiga de llanes, a Llagostera, un lloc la mar de cucu i acollidor.

Li vaig donar unes quantes voltes i dubtava entre fer un jardí vertical o un mega penjador i al final vaig triar l'últim.


Era una fusta de color pi i d'un costat estava pintada amb boli i retoladors, no tenia gaires ganes de trencar-m'hi el cap així que vaig agafar betum de Judea diluït amb aiguarràs i la vaig pintar tota per dissimular els guixarots.



Després li vaig fer una pintada amb esponja fent cercles... per què?? Perquè si, perquè m'agraden les coses amb ordre, però amb un fons despreocupat, divertit. Em diverteix més fer-ho així i el que vull és divertir-me.

Un cop sec i escatat, vaig fer el mateix amb betum de Judea, amb l'esponja molt poc molla de betum, i remarcant les cantonades.


I per acabar la pintura, una capa super flis-flas (jajajaja mal pintat) d'un verd que tenia per allà...no és que m'agradi molt el verd, però últimament no se què passa que quan es tracta de pintar el toco molt.

Després de triar el paper, vaig fer unes transferències amb un paper florejat.


Les transferències en si, no tenen cap classe de complicació, amb una fotocòpia d'impressora laser amb paper ordinari i mod podge pots transferir qualsevol imatge. S'impregna la fotocòpia de mod podge, que quedi ben cobert per tot arreu, per la part del dibuix o les lletres (si té lletres a l'hora d'imprimir s'ha de demanar amb efecte mirall) i s'encara amb la superfície a la qual la vols transferir, sense moure-la i amb un drap l'allises perquè no quedin bombolletes i ho deixes assecar. Quan està sec amb una esponja amb aigua (sense passar-se) vas fregant i el que aconsegueixes és que marxi el paper i quedin només les parts amb tinta... Per mi és màgic.


Però quan vaig acabar m'havia quedat molt apagat el color de les flors... Cap problema, amb un pinzell finet i pintures vaig donar-li el toc de color que els faltava a les flors i tot va començar a agafar vida.

Les lletres les vaig fer a ma alçada, no és que tingui molt bon pols, però és una de les coses que més em relaxa, pintar amb pinzell o dibuixar, i tampoc en sé jajajaja, però m'esmerço tot el que puc.

Les vaig pintar i hi vaig fer quatre coses per acabar d'encaixar-les. 


Fins aquí la meva feina, ara li toca al meu home que per ara de les "eines dures" se n'ocupa ell que ho té per mà. 

Després de calcular la distància dels penjadors i marcar el lloc on van, amb la màquina de foradar vam foradar la fusta i per acabar vam cargolar els penjadors.


I la feina acabada. 

Les fotos del penjador acabat, són fetes a La Cafeteria La Vida, el lloc d'on va sortir la fusta.


Que us sembla, ha quedat bé oi??, ja tenim un penjador per penjar un munt de jaquetes!!

I fins aquí l'entrada d'avui, si voleu rebre un e-mail comunicant-vos la publicació de cada entrada nova només cal que us subscriviu. Ho podeu fer des de la columna de la dreta, igual que si voleu fer-vos seguidors/es del blog. Si ens esteu llegint des del mòbil, veureu que no surt la columna, heu de visualitzar la versió per a web perquè us surti.


Fins aviaaat!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari