Regal: penjoll i figureta amb argila polimèrica

dilluns, 5 d’octubre del 2015


Ja vaig dir que l'argila polimèrica era un material que m'havia agradat molt i que segur que hi tornaria a treballar. El que avui presento és un penjoll i una figura, una porqueta, que em va encarregar una amiga, la Roser, per a regal d'aniversari d'una amiga comuna, la Nuri, a qui li agraden molt els porcs. No tots, es clar.


Haig de dir que la inspiració no és meva, em va sorgir veient imatges a la xarxa, tant en un cas com en l'altre. Les dues peces em van agradar molt i vaig reproduir-les a la meva manera i amb el materials que tenia a l'abast.

El penjoll es composa de 5 peces allargades d'argila polimèrica blanca (utilitzo Premo de la marca Sculpey) amb una flor diferent cada una. Totes les flors tenen parts perfilades i parts amb volum. El color final està fet amb una passada de betum de Judea que vaig rebaixar una mica passant-hi una tovalloleta humida immediatament després d'aplicar-lo.


Pel que fa a la porqueta, vaig utilitzar el pinyol d'un alvocat com a base i el vaig folrar amb l'argila polimèrica de color rosa suau (color que vaig obtenir en barrejar blanc i rosa). A partir d'aquí vaig anar afegint ulls (en aquest moment també li vaig perfilar l'expressió irada que la fa tan especial), morro, orelles, braços i cames. I, finalment, la base.

Un toc suau i no uniforme amb una esponja amb betum de Judea fa que tingui un aspecte "poc net", típic dels porcs.

Ja només li faltaven els detalls: la faldilleta de tul, el barret de festa i la bandera en forma de cor, tot molt color rosa i lila, i molt brillant. En definitiva, molt femení...


Tot preparat, només faltava decidir com seria l'embolcall de presentació del regal, i vaig pensar que un parell de sobres fets artesanalment amb uns papers bonics podien ser una bona elecció.


I fins aquí l'entrada d'avui, espero que us hagi agradat. Si és així us podeu fer seguidors/es del blog a la columna lateral d'aquest.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari