Mini curs online d'iniciació al quilling o filigrana - Tema 6: Animals II

dijous, 8 de desembre del 2016




Seguim endavant amb el mini curs online d'iniciació al quilling o filigrana, i ho fem realitzant un simpàtic mussol, en el que és el segon tema sobre animals. En l'anterior vam fer un peix i una papallona.


Mussol:





El que veieu en aquesta fotografia el vaig fer amb tires de paper de 5 mm d'amplada. I el que vaig fer per a plasmar tots els passos del procés de creació amb fotografies, està fet amb tires de paper de 3 mm d'amplada. En posar-los un al costat de l'altre m'adono que queda millor el que vaig fer amb tires de 5 mm, té més volum i m'agrada més. Per tant, podeu canviar les tires de 3 mm d'amplada per unes de 5 mm.


Material:


  • 4 tires de paper de color blanc, de 3x450 mm
  • 3 tires de paper de color cirera, de 3x450 mm
  • 2 tires de paper de color cirera, de 3x225 mm
  • 2 tires de paper de color taronja, de 3x225 mm
  • 1 tira de paper de color taronja, de 3x150 mm
  • 1 tira de paper de color rosa, de 3x250 mm
  • 2 tires de paper de color rosa, de 3x200 mm
  • Agulla arrissadora
  • Cola
  • Plantilla de cercles





I aquí teniu el pas a pas en imatges:




I fins aquí per avui. La setmana que ve farem un ós. No us ho perdeu!!!


Mini curs online d'iniciació al quilling o filigrana. Entregues:


Recordeu que teniu l'opció de subscriure-us per rebre una notificació via e-mail a cada nova entrada, i també us podeu fer seguidores del bloc. Tot a la columna lateral d'aquest.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari