Sabates de ganxet per a nadó

dilluns, 5 de desembre del 2016




En els últims temps, tot el ganxet que he fet ha estat per fer amigurumis, però fa uns dies que he decidit aparcar els amigurumis per dur a terme altres projectes. Un d'ells, el primer, aquestes sabatetes per a nadó. Es tracta del mateix model però realitzat amb diferents llanes.

El passat nadal em va arribar un llibre de patrons de sabates a ganxet i encara no l'havia estrenat. El vaig estar fullejant l'altre dia, vaig escollir un dels 30 patrons que hi ha i em vaig posar a la feina...




Es tracta d'un patró relativament senzill, sense complicacions. Hi ha 2 mesures, de 0 a 6 mesos i de 6 a 12 mesos. Tot i que la mida resultant també depèn del tipus de llana utilitzada i de l'agulla.

Les primeres les vaig fer amb llana Alaska de Drops Design, de color gris, i agulla de 5 mm. Estan fetes amb les mesures per a talla petita, però com que la llana i l'agulla utilitzades són més grans, la sabata també queda més gran.




Les segones estan fetes amb llana ECO de Lanas Stop, amb una impressió de colors terrosos i amb agulla de 4 mm. Són talla petita.




I les últimes són també amb llana ECO de Lanas Stop, de color blau, i agulla de 4 mm., però de la talla gran.




Espero que us hagin agradat. 
Fins aviat!!!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada conèixer la teva opinió, anima't a deixar el teu comentari